Saturday, March 2, 2013

Losyen dan Kaum Wanita adalah Bersahabat

Assalamualaikum,

Ada lagi 20 hari sebelum bertukar status. Persiapan insyaAllah semuanya dirancang dengan sederhana. Tiada istilah anak bongsu kenduri besar-besaran.

Hohooo kali ni nak cerita pasal losyen lagi. Aku ni kalau dah pergi Watson or Guardian tangan tu mesti gatal nak membeli. Antara barang yang selalu aku beli adalah losyen.

Al-maklumlah kulit dah macam sisik apa je kasar bukan main. tak lembut-lembut pon.. Tension sungguh!
Kalau pergi farmasi tu memang ambik masa yang lama nak tengok-tengok label, instruction konon nak cari 'the best product ever lah" yang boleh bagi kesan lepas seminit kita pakai. Bila dah rasa fadeup benda yang dibeli tak beri effect mula lah ulang semula langkah membelek-belek dekat farmasi.

Hasil dok belek-belek selalu nah amek lambakkan losyen dekat bilik.


Ni bukan promosi barang yer. tu semua sikap tamak nak cantik cepat. Semua losyen yang agak-agak terbekenan aku rembat. Tak dilupakan mustajab and the geng yang bagus untuk membakar lemak aku yang berlebihan ni. Tapi disebabkan lemak aku memang versi 'hard core' aku beli la Felinna. Saja gatai tangan nak try tengok. setakat ni ok la kot. dia suruh ukur aku malas nak ukur.

Losyen selulit pon ada k. Tapi gambaq orang mengandung. mula terpikir orang mengandung je ke boleh ada selulit?? grrr.

Aku ni memang suka beli benda yang picit-picit ja. senang tak payah nak tonggeng-tonggeng botol losyen.

Akhir kata mari berusaha mendapatkan kulit gebu..macam Kak Ton. kesian dia kena bahan ehee

Regards ,
Cik Nisa Fadzil

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...