Sunday, June 17, 2012

Tentang aku


  1. Suka warna merah dan hitam.
  2. Kepala angin dan garang
  3. Suka makan kari ketam dan sambai udang walaupun alergik.
  4. Bila drive jarak jauh aku akan buat konsert dan menyanyi dengan penuh perasaan.
  5. Bila terlalu panas aku akan tidoq sambil celop kaki dalam air ( kau ade haha)
  6. Aku sangat cuai dan seorang yang kelam kabut ( typing error adalah dunia aku)
  7. Aku suka baca buku motivasi dan buku pengurusan kewangan ( baca ja tapi tak praktik piii rahhhh)
  8. Boros dan tak reti simpan duit
  9. Seorang yang perahsia..sangat perahsia
  10. Suka bersendiri ( privacy adalah dunia aku )
  11. Ais krim bagi aku satu terapi.
  12. Tidak suka diarah itu dan ini, aku akan melenting
  13. Tak reti pakai kain batik (sangat memalukan)
  14. Suka kumpul tabung yang comei-comei ( baru-baru ni jumpa tabung bentuk handbag cantik oi !)
  15. Memilih bila nak beli cadar. Mesti beli yang 100% cotton. memang tahap mak cik makcik punya cerewet.
  16. Lepas mandi mesti kena pakai bedak Johnson' warna pink. Tabur banyak-banyak bagi wangi.
  17. Tak pernah beli minyak wangi dan jarang pakai sebab asyik pening bila pakai minyak wangi.
  18. Alergik dengan lipstick dan lip-gloss. Doktor kata kena makan buah naga ja bagi mulut merah. Eye shadow pon alergik jugak, kelopak mata akan bengkak bila pakai jenama yang tah apa-apa.
  19.  Suka basuh kereta sendiri. Kalau aku pergi car wash asyik bergaduh dengan bangla. dah dia cuci tak bersih. 
  20. Tak suka lagu rock kapak dan jiwang meleret harap maklum.
  21. Suka tidoq awai. pukul 10 malam aku dah tidoq.
  22. Sangat cerewet bila nak pilih jam tangan. Tak suka jam yang macam pompuan sangat
  23. Bila sedih aku akan dengar lagu yang lagi sedih. biaq feeling sedih sesedih sedihnya. 
  24. Kalau aku nak sesuatu benda aku mesti nak jugak-jugak. kalau nak makan apa pon mesti kena dapat makan. 
  25. Tak suka dan tak reti pakai shawl/selendang/tudung owning. Tudung bawal ja aku pakai ataupun tudung empat segi tu 
  26. Kedekut haji bakhil untuk beli handphone. Sekali ja aku pernah beli handphone sendiri. yang lain semua orang kasik.
  27. Tidak berminat dengan k-pop (tidak sama sekali)
Regards :
Aku yang serba kurang

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...