Sunday, April 8, 2012

12 jam Menternak Lemak

WEEKEND yang sangat best.. tak payah pi kerja honga..hongaa seharian ber'window shopping bersama Mirawati.. 

Kitorang tengok movie "Hunger Game " ..memang best la.jalan cerita dia sangat unik. mula-mula rasa nak menguap jugak sebab tak paham. tapi bila dah masuk pertengahan cerita memang syiok habis la.


Semalam memang hari menternak lemak paling hebat skali. Agrhhh ngeri ja aku rasa bila bangun pagi-pagi tengok penimbang...mak aiiiiiiiiiiii aku tak mau obes !

apa aku makan kemarin ni sampai berat kau kau punya baik..

  1. hot dog ( time tengok movie ) + mineral water
  2. Nasik kenduri PK Hem sekolah mirawati
  3. baskin robin ( double Jr. ) 
  4. taco tau ( 1 bijik stengah )
  5. sweet potato ( rasa mirawati punya )
  6. sizzling yee mee ( sikit lagi nak habis tapi kontrol machoo konon)
  7. Nasik + tomyam paling best kat tambun + teh o ais limau
kau gila kau gila...tendang-tendang dinding. banyaknya makan weiiii...insaflah..insaf..insaf...penat diet gemuk dalam masa 12 jam ja...

Bangon pagi terus insaf. terus pi jerang air wat Teh O limau tak dak gula.. pas tu makan menu diet balik telur hancur + 2 sosej. Sob sob sedey ja.... 

Nak start diet balik..berat sasaran 45kg..MAMPUKAH??kuang kuang. nak maintainkan 55kg pon rasa nak menggila dah. 

Insaf 2 minit :
Nisa Fadzil

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...