Friday, January 27, 2012

Tudung Aidijuma - cetusan IDea Datin Norjuma

Dah 3 hari aku memerap Encik Upa bawak aku pergi beli Tudung Bawal Aidijuma. Hari ni 27/1/12 baru la aku dapat beli. Amek kau sekali aku borong dekat 30 helai tudung untuk dipakai sendiri bukan untuk dijual ngee..

Apa yang specialnya tudung bawai AJ ni. Yang paling best sebab dia buat 2 tone color . Jarang ada tudung bawal yang macam tu. Yang kedua sebab harga dia yang sangat berpatutan. Tapi menurut akak yang jual tu, dia kata lepas ni mungkin akan naik harga. So aku memang borang siap-siap la untuk stok setahun nak pakai kahkahkah.

Antara yang aku beli benda ni :







Yang tu set anak tudung AidiJuma. Aku dah borong 6 warna.
Tersangat la puas hati sebab dapat beli tudung. happynya aku!!!

Nanti dak update melaram pakai Tudung Bawal Aidijuma

Regards :
Nisa Fadzil

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...