Sunday, August 7, 2011

Makhluk hijau muncul di Ipoh

Dilaporkan tepat pada pukul 6 petang, terdapat makluk hijau yang hon hon depan rumah aku. Bila dijenguk dekat tingkap rupanya boyfriend aku weii.. Apahal cepat sangat dah terjojol depan rumah . Bukan main merempit lagi. ingat KL-Ipoh macam Ampang- Cheras ke?

Aku pon siap-siap, bila tengok moto baru si boyfriend aku dah ternganga. ARGH NI MOTO TAK NAK KASI TOMPANG

ni nak bawak aku ke tidak ni.macam mana nak naik? huaa dah macam boiik dah kalau aku naik moto ni. maka aku isytihar moto ni moto KEDEKUT TAK KASI TOMPANG.

ni serabut ni, kalau naik nak pakai helmet apa?

tak kan nak pakai helmet ni :


HOH TAK KAN KOT

WUEEK TAK NINJA PON

HA YANG NI BARU NINJA KAHKAH

NI PON OK HEHEE 

INI PON OK GAK UPA!
Hehee jangan marah encik boyfriend, saya melawak aje. Tapi cer tolong pikir macam mana saya nak tumpang ni.

Regards,
Pening selaloo

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...