Monday, August 8, 2011

I love skin tone shoes

Secara bangganya, aku umumkan aku tengah mengalami krisis lambakan kerja. Tapi, mood meng'google' maintain aje. 

Cuma kat sini saya nak maklumkan dan mintak maaf sangat-sangat sekiranya bahasa dalam penulisan blog ni tidak menggunakan bahasa melayu baku dan jugak tidak menggunakan bahasa inggeris tulen. Dalam erti kata yang lain , penulisan blog ini adalah BAHASA ROJAK. sebab saya menulis dari apa yang terbuku dari hati, dan saya tidak suka menulis sesuatu yang bukan diri saya. saya bukan manusia yang meluahkan perasaan dengan menggunakan bahasa BAKU. zaman dulu-dulu penulisan dapat A1, bila dah besar ni rasa macam nak keluar dari alam skema permarkahan. tambahan pulak, blog saya ni bukanlah penulisan ilmiah yang ada www.nisafadzil.edu bla bla bla hehe.

* pertukaran kata ganti diri aku kepada SAYA. hanya untuk pernyataan di atas 

berbalik kepada mood asal. wei aku jatuh cinta dengan 'skin tone shoes ' cam mana nak panggei dalam bahasa melayu. kasut bertona warna kulit.






Urgh jiwa raga melompat-lompat terkinja-kinja nak suruh beli kasut warna ni untuk raya. rasanya sebelum balik kamung kena singgah KL la shopping dulu. haiyak KL i'm coming. 

Baik untuk pembacaan yang lebih lanjut tentang artikel kasut ni, boleh la korang pergi dekat link emmagem.com. banyak info kat situ .so selamat membeli belah untuk hari raya.  areeeeba

Regards :
Pencinta Kasut

2 comments:

  1. Cantikla kasut gambar no 2...teringin nak beli, kalau awak dapat cari jenis kasut tu, murah dan selesa, update ek :)

    http://bobozap.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. tu la. bila pi shopping semua rasa macam nak beli ja.sabar je la. ok i will :)

    ReplyDelete

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...