Wednesday, July 20, 2011

Kosong tajuk

Di sebalik kesibukan sebagai cikgu baru, hari ni aku nak pot pet pot pet tentang hadiah birthday yang aku pernah dapat. Aku bukanlah lahir dalam family yang sambut hari lahir setiap tahun, Memang tak pernah pon mak dengan bapak sambut birthday aku. Hadiah pon aku tak pernah dapat dari "bapak" . Lumrah la kebanyakan ayah-ayah dekat dunia ni kurang PEKA dengan tarikh-tarikh penting.

Masa kecik-kecik aku pon lupa macam mana aku sambut birthday. sambut depan TV rasanya hahah. Masa dulu-dulu kawan-kawan akan buat card sendiri tulis dengan liquid paper pas tu conteng-conteng dengan magic pen. Cantik sangat-sangat.

Bila dah ada Boyfriend pon tak pernah celebrate betul-betul. Tapi yang paling bermakna adalah dapat hadiah dari Mr. Upa, bantal Barney sebab masa tu Upa tak ada duit sebab dia praktikal lagi. Paling hargai itu! mahal, murah bukan kayu ukur! Lepas tu makan KFC. walaupun murah tapi sangat  bermakna.

Bila Mr. Upa dah bekerja, dia tak pernah kedekut. Apa yang aku nak si dia akan cuba penuhi sebab katanya bila ada dia bagi, kalau tak ada memang tak boleh buat apa la.

Oleh itu secara rasminya saya menuntut camera yang saya tak ada sebagai hadiah tahun ni. Si dia memang tak baca blog aku ni...ceeepat doa dapat camera puuuh kanan puhhh kiri..ngee

p/s : rindunya dekat muhammad khalish umar

Regards:
Achik Khalish Umar


4 comments:

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...