Sunday, July 31, 2011

10 Perkara yang membuatkan girlfriend marah


Perasaan paling teruk seumur hidup adalah membenci  kekasih yang terlalu lambat untuk memahami. Kalau tengah marah semua kebaikan kekasih kita akan lupa. ya sudah semestinya, tak kan tengah marah tiba-tiba nak sengih kot. 

Sekarang aku nak senarai apa benda yang buat aku sangat marah. bila aku marah,kenapa aku marah.

Ternyata banyak perkara yang boleh menaikkan kemarahan aku.

Bila aku akan marah? Aku marah bila .....
  1. Aku marah tapi dia tak tau yang aku tengah marah.
  2. Bila dia salah, dia tak tau kata dia salah. dan dia akan tanya " saya dah buat salah ke? apa salah saya ? please bagi la tau " . hangguk betol la tak kan tak tau diri tu buat salah
  3. time birthday dia lambat wish dan tak dak apa-apa plan pon untuk celebrate.
  4. Konon nak buat surprise tapi surprise tu menyakitkan hati aku sebab lansung tak jadi! - bagus cubaan itu tapi hati aku sakit.
  5. Aku telefon, dia buat selenga nak dengaq tak nak dengaq. jawab macam orang malas. nak aja aku gantung atas pokok
  6. aku pesan suruh potong rambut tapi dia kata, " biaq la, macam ni baru hensem ". hensem la sangat aku tengok dah macam orang asli terlepas dah.
  7. Aku pesan suruh pakai hensem-hensem nak kuaq dating, tapi bila dia sampai dah la lambat, tengok-tengok dia pakai baju tak gosok kasut slipar jamban.
  8. Dah lama tak dating, tiba-tiba dia suruh aku tengok kaki dia, rupanya kaki injured kulit terkoyak tak boleh jalan jejauh. aku dah pesan main bola jangan sampai injured! last-last aku tak jadi  marah, jadi kesian singgah watson beli plaster tempek kat kaki dia.
  9. Aku suruh pakai baju yang bla..bla..blaa. bila sampai dia pakai baju lusuh. bila ditanya "kenapa awak pakai baju buruk?" dia jawab, " entah baju ni ada paling atas, kena pakai ikut susunan " . Aku memang sakit hati betul la.
  10. Bila aku merajuk, dia guna pendekatan " saya tak nak ganggu awak sebab saya tau awak tengah marah " . Hakikatnya aku rasa macam aku marah dekat tunggul kayu je.

sekian dulu 10 benda yang buat aku marah buat setakat ni. ada banyak lagi nanti aku pikir. 
current mood : marah sorang-sorang dia tak pedulik.

Regards :
Gf marah

3 comments:

  1. hoi isi semua bkisar benda yg sama jak..marah betul ni,,hehee,,happy birthday ticer!!!

    ReplyDelete
  2. aha wat karangan dapat 1 perenggan ja..gosssh memang marah sungguh

    ReplyDelete
  3. hahahaha~ kne wat pngajaran ne~ btw~ nice to "meet" u~ sy jebat

    ReplyDelete

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...