Saturday, January 8, 2011

YUNA PALING STAILISTA 2010

Yuna you're so adorable. Tak terlambat kot aku nak tulis entri ni memandangkan aku baru nak bukak Murai.com 2 minit yang lalu hikhik. Alahai sweet ja fashion-fashion yuna tak over pon simple and just nice. Saya suka itu Yuna! Mula-mula aku suka yuna bila aku first time dengar lagu "After Midnight". Suka gile lagu tu dan sampai sekarang aku memang layan lagu-lagu Yuna. Bila tengok yuna pakai skinny, cantik gile. Tapi aku tak leh la pakai skinny peha besau benau hehe.

Di bawah ni merupakan ulasan daripada Murai.com :


'Yuna bagaikan transisi fesyen positif di kalangan penggemar industri muzik tempatan sealiran dengan bakat nyanyiannya yang semakin menyerlahkan sirnanya.
Imej serta identiti Yuna berseri nan mewangi, malah tidak konvensional. Imej bertudung gadis ini punyai gaya tersendiri, malah dia bijak mengalunkan gaya dan cara bagaikan alunan muzik mendayu yang sering dilagukannya dikala gundah.
Jarang sekali insan yang berjaya menggabungkan citarasa muslimah ke dalam persona moden. Meskipun moden, pemilihan Yuna masih pada persalinan longgar yang sama sekali tidak menjolok mata.
Maka, benarlah telahan seorang perunding gaya selebriti popular, Yana Husin yang menyifatkan penampilan penyanyi Dan Sebenarnya itu sama sekali tidak cliché meskipun imej santun dipilihnya kala di di atas pentas mahupun di alam penuh realiti.'

Memang betul yuna adalah satu transaksi fesyen dekat Malaysia ni. Tengok la rata-rata semua pakai shawl macam Yuna kan. Daripada korang dok ikut artis merepek-merepek baik ikut style Yuna ja. Amek resepi fashion Yuna dan kemudian buatlah adunan sendiri. Ye tidak?

Ni ha beberapa fashion Yuna yang aku rasa gempak gile, sabaq sat tunggu aku kurus aku dress up macam ni terus!


 Aku paling suka yang ni. Cantiknya jacket merah! beg Yuna catik dowh nak jugak! Pas tu kasut boot Yuna pon cantik jugak. Aku suka semua yang yuna pakai dalam ni gempak la!

Yang ni pon cute jugak!

Waaa ayunya Yuna

tengok Yuna pakai skinny, jeles betoi 






The ordinary Yuna saya suka!
Lepas ni nak cari kasut boot macam yuna pakai tu la. Cantiknya!

Regards,

1 comment:

  1. haahaa!!!!
    heyp..sis yuna u are so stailis lorh..
    TANIAH!! cos sis da cipta sejarah yg gempak!!
    btw,tipu la if REMAJA zaman skrg x admire sis right??slh stu nye sye, i double2 suke fashion sis, sungguh menajup kan!!wah gitu..class..
    hope ceria2 sllu,end do whtever u like dont noty arh..biar org nk ckp per jnji sis bhgia orit??
    peace!=)
    btw..slmt hari raye sis YUNA!

    ReplyDelete

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...