Monday, January 17, 2011

UPDATE TENTANG FASHION DI EMMAGEM.COM

Website fashion mana korang selalu refer wahai readers? Kali ni aku nak berkongsi salah satu website yang aku selalu berkunjung iaitu emmagem.com.

Mana aku tahu pasai website ni? ha al-kisahnya aku ada beli magazine Cleo kalau tak silap dalam tahun 2010. Dalam tu ada ruangan pasal Maya Karin. So, bila ditanya mana selalu Maya Karin update pasal fashion, dia jawab dia selalu rujuk emmagem.com. Jadi sejak dari tu baru la aku tau pasal website ni. Bila sekali dh berkunjung rasa nak pergi tiap-tiap hari sebab info-info dia memang up to date. 

Aku tak da la pandai sangat berfashion, tapi aku suka mengikuti perkembangan fashion. Tak ada la macam katak bawah tempurung terperuk ja dengan dunia sendiri. Hey get a new life la!

Apa yang ada dekat emmagem.com ni? ha macam-macam ada, gerenti korang akan sesat dalam page ni  1 jam. 


Yang aku bulat tu favorite aku la, aku suka baca bab BEAUTY, FASHION AND LIFESTYLE. Website ni memang selalu di update. memang seronok la nak baca sebab ada ja benda baru. 


Artikel-artikel yang dia buat pun best. Am I too old for this?
aku muda remaja lagi ok, tak nampak tua pon haha. Opss kantoi tengah bukak hot.fm ( layan jugak la tak larat dengaq lagu kat real player dah. cemuihh


So korang ada website yang best-best?

Regards,

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...