Tuesday, January 25, 2011

TINGGAL KENANGAN


Ha tu la kau nisa! gatal sangat nak jual handbag kesayangan kau dekat Mudah. Kalau sesiapa tak tau cara nak berurus niaga di Mudah boleh rujuk dekat sini [CARA BERURUS NIAGA DI MUDAH.MY]

Cik Nisa, kau letak tu dengan harapan tak dak orang nak beli sebenarnya. So boleh la jadikan alasan untuk beg tuh kejong dalam almari.

Huaa aku sedih, sebab ada orang dah beli beg aku tuh. Beg yang aku jarang pakai, sebab ganas sangat tapi aku memang suka beg tuh. Tak pa la daripada tak pakai, baik aku jual ja. Huaaaa mood sedih tak ingat. Buyer dah bank in duit so tak boleh nak cancel dah. Dengan berat hati aku lepaskan kau pergi wahai beg koboi.

Pas ni tobat aku dah tak nak jual beg dah. sebab aku tau aku akan sedih. Aku bukan desperate nak duit sampai jual handbag, tapi aku memang gatal tangan pi publish handbag tu dengan harapan tak dak orang beli.

Hoh ok kau diisytiharkan pelik cik Nisa Fadzil !

Selamat sedih,

8 comments:

  1. tu la, tergatai tangan nak jual. pas tu menyesal sesorang haha..

    ReplyDelete
  2. tak derk la yan.sejak habis belajar ni nak jual barang mana yang jarang pakai. hehe cam pelik pulak nanti cikgu pakai beg koboi pergi school hakhak

    ReplyDelete
  3. bgs nya jual beg...drp membazir baik jual kn...;)

    ReplyDelete
  4. cik tiniey : tu la daripada membazir baik jual ja. boleh beli handbag nak pi mengajaq pulak pas ni hoho

    ReplyDelete
  5. kenapa kah anda meletakkan jualan beg tapi tak nak jual??sungguh pelik~hehe

    ReplyDelete
  6. atie : ahaa isytihar diri sendiri pelik jugak :p

    ReplyDelete

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...