Monday, January 10, 2011

Tak Suka Itu Ini - Budget Bagus Aja


Aku pon tak setuju jugak Ana Rafafali menang tapi jangan ler sampai buat page macam ni. Asal tak puas hati ja nak buat page inti itu, anti ini. Budget bagus ja banyak sangat masa terluang la tu haha. Lepas tu orang suka aja dok like like ahask its sound silly la beb. Tak payah la nak like benda macam tu adei

Kalau nak like, like page ni ok gak haha


Regards,


p/s : tak suka sana sini, diri sendiri orang suka ka? adei insaf-insaf

4 comments:

  1. Mana-mana menang pon tak pelah.. Akupon bukan kisah sangat.. :)

    ReplyDelete
  2. ahaks bagus-bagus aku dah teremosi tengok AJL malam tadi

    ReplyDelete
  3. tak suka jugak orang emo macam ni.
    anyway, saya suke aje ana rafalli menang ;-)

    ReplyDelete
  4. ahaks tak pa rezeki ana rafalli, peminat faizal tahir frust menonggeng :]

    ReplyDelete

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...