Friday, January 14, 2011

PERCUTIAN PUNAH

Jarang-jarang aku buat entri luahan perasaan  ni. Tapi kali ni memang aku nak meluahkan perasaan jugak. Hua baru ingat nak pergi bali dengan upa dengan nana tarikh pon dah cun dah bulan 5. Aku pon penat pujuk Upa ajak pergi bali ( ahaks baru la ala-ala fasha sanda ngee). Upa pon dah bank in duit tiket untuk aku sekali. Tengok-tengok tiket dah sold out. ayok aku baru ingat nak pi holiday senget betoi la. 


Penat aku pujuk upa suruh sponser tiket flaigh aku. Baru nak merasa hadiah hari jadi tahun ni holiday kat Bali, ngong betoi la apahal semua orang kalut nak pi Bali jugak. Ni mesti kes sebab fasha sanda pon pi sana ni hahhaaha.

Weh baru-baru ni keluar promo baru



Tapi aku dah tarik balik nak pi holiday tahun ni sebab pening dok pikir posting. Hurm Apalah naseb

3 comments:

  1. TAK DAPAT PERGI BALI.. MAKAN LIMAU BALI PON JADILAH.. :)

    ReplyDelete
  2. betui betui, tak pon kalau kat kedah ni pi BALIng je la ngeh2

    ReplyDelete

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...