Tuesday, January 11, 2011

oo Ini Rupanya Juri AJL25


Habis la korang semua orang mengamuk haha. M. Nasir jadi ketua juri lagi la kena jawab. Dah jadi pertikaian macam ni semua orang nak lepas tangan. Tapi yang kesiannya Ana Raffali la, tak pasai-pasai kena kutuk padahal bukan dia yang mintak bagi menang pon. Sorry Ana Raffali sekarang saya dah rasional dah tak emo. Peace!

Regards,


4 comments:

  1. tau xpe..bukan anna raffali ugut pun juri bg dia mng.dh rezeki nk wt cane kn..huhu

    ReplyDelete
  2. stuju!tak pasai-pasai dia kena kutok uhuu sabau je la

    ReplyDelete
  3. Juri dah berikan yang terbaik.. Terima sajalah..

    ReplyDelete
  4. huaa faizal tahir frust nangis kat toilet

    ReplyDelete

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...