Friday, January 7, 2011

LADDY GAGA MEMANG PELIK

Sapa yang tak kenal dengan Laddy Gaga. Banyak lagu dia dok jadi ikutan serata ceruk dunia termasuklah kat Malaysia ni. Kadang-kadang aku tengok budak kecik umur 5 tahun pon dok nyanyi lagu laddy gaga. Hurm aku ada persepsi buruk sikit dekat laddy gaga ni sebab banyak sangat yang aku baca mengaitkan laddy gaga dengan Illuminati. So bila lagu bad romance keluar dekat radio aku akan tukar radio lain ataupun pasang MP3 ataupun tutup ja radio tuh. Kenapa? Korang perasan tak bila dengar ja lagu tu automatik kita akan terikut-ikut sebab dia asyik ulang benda yang sama ja. Mungkin aku terlalu kuno bab-bab ni tapi aku tetap tak suka dengaq lagu dia walaupun femes. Sekadar pandangan peribadi aku sahaja aku nak cerita lebih-lebih pasal Illuminati pon takut salah pulak so korang google la sendiri ada banyak benda yang melibatkan Laddy Gaga.

Baik apa yang aku nak tunjukkan ni bukan Illuminati tapi pasal fashion laddy gaga yang sememangnya pelik-pelik. Artis kita cik Aliyah tu pon nak tiru jugak kabonye. Moh le kita tengok sama-sama 

Laddy gaga berbuble-buble. haish pelik la kau ni, kretiviti tak ada batas. tapi bagi orang islam ada batas. So aliyah jangan ikut ni haha


Adei dari planet mana kau ni gaga?


Jangan biarkan gaga jadi idol kanak-kanak. 


fewitt berapi-api gitu??


ehee lawak le sapa nak try yang ni??


laddy gaga tiru amuk atau amuk tiru gaga?? ehhe




yang ni cute la jugak. tapi barbie doll tu lagi cute hoho


mumia datang lagi..larik!


pelik itu adalah keglamouran kau gaga..


Sekian gambar-gambar untuk pameran. Dari sudut positif kau memang kreatif. dari sudut negatif, ada yang kata kau ni fashion disaster haha bukan aku kata orang yang kata. Aku kata pulak kau banyak bawa pengaruh negatif kalau kanak-kanak tengok. Kalau yang tua macam aku ni tak pa la ehhe chill

Nampak gambar kat atas tu banyak laddy gaga Barbie dolls. Punya la femes gaga sampai dah ada orang buatkan barbie doll semperna fashion-fashion dia tu.

regards,


p/s : yang buruk jadikan sempadan

2 comments:

  1. dia xmungkin hidup tanpa publisiti

    ReplyDelete
  2. yup, she will do anything for attention seeking publicity.berani untuk jadi pelik hahah

    ReplyDelete

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...