Thursday, January 13, 2011

[GAMBAR] : BABY KAT INDONESIA SMOKING SEAWAL UMUR 2 TAHUN?

Percaya tak? aku pon tak percaya. Tapi bila dah tengok gambar dengan video aku pon percayalah jugak. Apa la nak jadi dengan mak bapak budak ni, budak ni takkan merokok kalau tak ada orang yang bagi dia rokok. mesti ada orang yang menggalakkan dia merokok. 

Budak ni nama dia Aldi Suganda, tinggal di kepulauan sumatra. 





Apa jadi kalau emak dia tak bagi rokok kat budak ni? ha ni jawapan mak dia kasik

'His mother, Diana,26 wept : "He's totally addicted. If he doesn't get cigarettes, he gets angry and scream and batters hias head againts the wall. He tells me he feels dizzy and sick."

Source : dailymail.co.uk

Budak ni dapat liputan dalam tahun 2010, tapi sekarang ni dikatakan dah dibawa jumpa kaunseler untuk jalankan play therapy. Menurut laporan juga, budak ni dah berjaya tinggalkan tabiat merokok tersebut.

Cuba tengok video ni, memang la budak ni lagak macam gengster haish. Ni cikgu nak marah ni!



Regards,

2 comments:

  1. Ya Allah..ada jugak baby jadi mcm ni..muka dia pun dah nmpak lain..xmcm muka nak2 biasa

    ReplyDelete
  2. tu la nak pangei baby pon serba salah. dah macam gengster kecik dah

    ReplyDelete

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...