Wednesday, January 5, 2011

Cara Meletakkan Video You Tube Pada Blog Anda

Hai there,

Sekadar berkongsi, tahukah anda cara-cara untuk meletakkan video You Tube pada Blog anda?
Ni ada tutorial ringkas dan mudah nak faham aku amek dekat Youtube jugak. Aku sendiri pon kadang-kadang malas nak baca aku suka tengok ja dekat youtube. Kan sonang, jelas dan mudah cepat nak faham.

Selalu kalau nak ajar anak murid aku pon aku amek ja video kasi diorang tengok. Maka fahamlah mereka sebab sonok boleh tengok video ahaks.

Diharapkan Tutorial kat bawah ni boleh membantu anda dalam berblog. Aku pon tak reti aku main belasah ajer!
Buat pala tau is GOOD!


Regards,

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...