Thursday, January 13, 2011

I express my feeling freely in blog




Aku memang suka handbag. Kalau pergi mall benda pertama aku akan tengok adalah handbag. Suka!suka!


Aku suka kasut jugak, selalunya beli kasut lepas tuh tak pakai pon peram buat pekasam



Ya, aku suka dress!sebab dia labuh 


Yang ni cantik tapi aku tak berani nak pakai le hohoo


Arghhh jatuh cinta dengan twilight. berangan-rangan nak ada boyfriend macam edward cullen. Boleh la aku dating atas pucuk pukok weeee romantik gile


I'm a primary teacher

teacher do love music
Aku suka music, aku paling suka jason mraz. Aku kurang gemar lagu jiwang macam lagu rashidah utama ka, apa cinta serangga, huh wutever la aku tak suka haha..
addicted to icecream

Suka makan icecream. tak kira la ice cream apapon. paling aku suka iceream kayu perisa oren yang masam-masam tu dengan icecream traffic light yumyum yummy
more addicted to chocolate



i love my teddy's and my emboo so much
Sayang encik teddy saya, saya suka kumpul benda-benda macam teddy, emboo,badak kawan-kawan kata aku boleh bukak zoo. Guest what, aku ada tabung emboo dengan badak. tapi badak dah kena curi dengan penyamun.kurang hasam betul.

my sadness
kadang-kadang bila sedih aku curahkan kat sini, sama ada menggunakan simple words, through pictures,movie ataupun melalui lagu. 

the story of my happiness

Regards,

4 comments:

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...