Tuesday, December 28, 2010

KOLEKSI ILLUSI TERBAIK

Click click click encik google. Maka hasil yang aku dapat ternyata berbaloi-baloi. aku bagi creadit dekat google sebab setiap kali aku terdetik nak cari apa-apa gambaq aku akan type terus dekat google image hahaaaa..

terima kasih kepada mereka yang menghasilkan gambar ini buat tontonan masyarakat dunia. memang tujuannya untuk dipertonton right? 

Tahniah illusi-illusi ini cukup membuat aku kata FUYOO, WOOOO, GILE AH!! 

Kreative la korang, kenapa aku tak kreatif macam ni sobsob. ( JAWAPAN: sebab Allah tak nak aku riak ngee)

ILLUSI TERBAIK 1 :


muaah i kiss dagu you nanti boleh buat minyak dagu ( wooh horror aihh)

ILLUSI TERBAIK 2 :


dengan kuasa tangan akan menghukummu! 


ILLUSI TERBAIK 3 :


sapa-sapa nak runtuhkan bangunan carilah saya. sms on RUNTUH dan hantar ke 28882


ILLUSI TERBAIK 4 :


uhukk saya domam saya nak makan obat cap bulan


ILLUSI TERBAIK 5 :


waaaa u make me feel hott


ILLUSI TERBAIK 6:


dendeng dan mereka 


ILLUSI TERBAIK 7 :


grrr cantiknya bebanyang ituu :]


ILLUSI TERBAIK 8 :
hurmm sapa nak cup yang ada misai tu?


ILLUSI TERBAIK 9 :


saya adalah pembuli raksaksa lalalalaaa

ILLUSI TERBAIK 4 :
i'm beautiful..hooyeah


p/s : thanks encik google awak memang hensem

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...