Wednesday, December 29, 2010

Kecintaan Jam Tangan

Kalaulah aku kawen dengan anak raja, maka aku KAYA, duit banyak. Bila duit banyak antara benda yang aku akan borong habis habisan adalah jam tangan ngeee..

KECINTAAN JAM TANGAN, sama jugak macam kecintaan aku dekat hand beg.  tapi jam tangan tak boleh main borong ja macam beli hand beg kena himpun duit la pulak huaaa tak suka ! Bila la anak raja ni nak meminang aku huh

Ok aku memang sangat menggila kalau bab-bab memilih jam tangan. Dan aku ada citarasa berbeza tentang jam tangan. Aku tak macam perempuan lain yang sesetengahnya suka pakai jam tangan yang ala-ala ladies habis.
macam mana yang dikatakan ladies habis?

haha ciri-ciri jam tersebut adalah :

  • Jam sebesar kuman ( kicik ja )
  • Tali halus
  • Lepas tu nak ada rongga-rongga ala-ala ukiran tuh
boooOOo tak suka

ahaks seriously that's not my type hohoo. 

Maka jam dari kasta manakah yang menjadi pilihan hati aku? aloohaaaa 

BENTUK :

Aku suka jam yang berbentuk petak. semua jam yang aku ada semua petak haha..tapi ini tak bermakna aku menolok 100% jam berbentuk bulat. ada antaranya aku suka jugak. akan dipaparkan selepas ini

MATERIAL :

Aku sangat mementingkan material jam aku. aku tak suka yang plastik aku suka yang besi punya tu ( bukan besi buruk tu la sengg!! )

aku jugak suka jam yang material lather. tapi kena jaga-jaga la kalau berpeluh boleh tahan jam tu busuk. so semburlah fabrezz haha

Sekarang dipaparkan antara jam-jam yang aku tergila-gila. Bila cari dekat kedai semua kata out of stock la apa la. maklumlah nak beli jam amek masa lama kan nak kumpul duit sebab aku tak kaya nak keluar duit pakai card creadit ( woops kaya ke pakai kad creadit? mesken kot ehe).

IDOLA 1 :
RADO
IDOLA 2:
FOSSIL

IDOLA 3 :
FOSSIL
IDOLA 4 :
RADO
IDOLA 5 :
IDOLA 7 :
IDOLA 8 :

FOR HIM :


p/s : jam-jam ni kalau bakal husband aku nak bagi as hantaran pon tak de hal la. aku terima dengan sengihan sampai telinga ngee

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...