Friday, December 31, 2010

BLOG-BLOG BEST YANG MESTI DILAWATI

Sejak-sejak habis belajar ni boleh dikatakan 70% masa aku, aku luangkan di depan Laptop merah kesayangan aku ni. Mula-mula asyik main game, sekarang ni kemaruk tengok blog-blog orang. macam-macam idea boleh dapat kalau kita rajin explore dekat internet.

Maka sepanjang tempoh ni banyak la blog yang telah masuk ke carta book mark aku ni.

CARTA TERATAS ADALAH



ikut-ikut dah lama aku follow blog cik Hanis Zalikha ni. disamping dia ni cantik aku suka baca belog dia sebab dia  ni nampak tak sombong dan friendly. Hanis Zalikha ni seorang model rupanya patot la cantik and sweet kan kan.

First time aku tau pasai belog Hanis Zalikha ni bukan melalui blogger-blogger lain pon tapi aku tengok dalam magazine. tapi aku tak ingat magazine mana. aku pon terus la buka laptop dan google. Then hasilnya Hanis Zalikha di dalam bookmark aku selama berzaman-zaman acehh..

aku boleh buat assumption bahawa Hanis Zalikha ni bukan seorang yang sombong sebab dalam kebanyakkan entry dia, dia sangat merendah diri. SAYA SUKA ITU HANIS ZALIKHA! ngee

Habis cerita pasai Hanis Zalikha kita beralih arah kepada blog-blog lain yang menjadi teman aku setiap malam. Ni antara yang aku sukalah, korang pon boleh try baca jugak syiok wo boleh tengok pasal fashion, tutorial pemakaian HIJAB/SHAWL. Tengok lah macam mana diorang dress up kot-kot la boleh dijadikan panduan nanti.




Blog cik fatin liyana ni pon best jugak, dia banyak tunjuk tutorial shawl. cik faten ni tengah study medic yer. bila baca blog cik fatin ni seronok jugak sebab dia guna bahasa yang mudah, fun dan aku pun CHILL hehe..

kalau tengok cara cik fatin ni dress up sejuk ja mata memandang, style dan sopan.
Alahai bila la aku nak reti pakai shawl ni tengok tutorial sana sini tapi tak jugak pandai-pandai huh jeles betul.

BLOG ADRIANI


Blog cik Adriani pon best jugak dowh, tengok la dia dress up cumel aje. suka-suka. suka pulak aku tengok cik Adriani pakai baju kat atas tu.

BLOG SHEA

 

Blog ni pon terbaik. bagi aku cik Syea ni sangat berani berfashion. So apa lagi carilah ilham untuk berfashionista dekat blog ni .



Aku suka tengok tutorial Maria Elena ni. kelakar habis. ha korang kalau nak tutorial pakai hijab/shawl yang best tengok la dekat blog Marian Elena ni. Hurm yuna pon ada tengok tutorial  dia tau jangan men gile

BLOG CIK EPAL

Bagi aku blog cik epal ni best sebab dia memang suka share banyak benda dengan readers. senang cerita tak kedekut la. banyak benda korang boleh dapat kat sini soo jenguk-jenguk la ke blog cik epal.

Berakhirlah sudah list blogger yang aku suka buat hari ini, ada banyak lagi tapi yang ni yang aku utamakan. Kemudian hari aku cerita pasal blog tutorial yang best pulak.

p/s : saya tumpang letak gambar ye dekat blog ni. jangan marah erk



4 comments:

  1. Hmm... semua blogger wanita je nampaknya? apa jadi dengan blogger lelaki :p

    ReplyDelete
  2. ni zaman mula-mula dulu tapi sekarang interest dah tukar dah. will came out with the new list :]

    ReplyDelete
  3. bloger wanita ni comel2...salah satu aset nk tarik trafik...

    ReplyDelete

Feel free to comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...